Vervolg 2: Four Wind, Los Angeles the city of the rich and famous

26 juli 2013 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Charlotte en Ruben zijn moe. Alle indrukken van de afgelopen weken moeten verwerkt worden maar daar is haast geen tijd voor. Elke dag is er weer iets nieuws. We zijn super trots op hen.

Morgen gaan we naar Universal Studio's en dat zal ook een lange dag worden. De kinderen zien hier echter naar uit en het zal een passend slot worden op deze mooie reis door Amerika. Hopelijk lukt het ons om hier morgen verslag van uit te brengen. Tot morgen.

1. Anneke en Harry:
    27 juli 2013
    Wat wordt het weer supermooi verteld,wij genieten ervan.het is net of dat wij daar ook zijn.lieve foto,s van Charlotte en Ruben.ook van jullie hoor. Ha.ha.
    P.s in noordwolde wordt nog een nieuwe verhalenverteller gezocht.
    Is dat wat voor jou?.??
    P.van pagee is er toch mee gestopt?
    Dikke knuffel
  2. B.P. de Jong:
    27 juli 2013
    Wat zul jij je geweldig hebben gevoeld in die stoere auto,je zocht toch ook iets anders? Ruben en Charlotte zullen het wel prachtig hebben gevonden met die film figuren ze staan er stralend mee op de foto leuk hoor.De foto's zijn overigens weer prachtig.Heel fijn dat jullie ons zo goed op de hoogte hebben gehouden tijdens de reis,we hebben er er van genoten.Elke morgen gauw kijken of er weer een mailtje was en dat was altijd het geval ,erg leuk.

Kus pa en ma
  3. Klaas:
    28 juli 2013
    Heb vandaag ff alle foto's bekeken en de verhalen doorgelezen.
    Het is natuurlijk een super avontuur waar je nog jaren over kan vertellen. Die verhalen zijn knap gedaan en het idee van dit blog is ideaal.
    Hasker zit natuurlijk vol ideën voor de volgende trip...hoor m al weer ratelen, hahaha.
    He mensen geniet r nog ff van en zorg dat je weer heel retour komt.
    Tot dan..
    Groet ut het wilde (hoofdstraat)Westen.