1e etappe bestemming Düsseldorf

7 juli 2013 - Düsseldorf Airport, Duitsland

Het is zover. Vanochtend om 7 uur zijn we vertrokken naar Düsseldorf. En hoe kan het ook anders: de parkeergarage was niet te vinden. Jan en Henriette zijn echter al op de plek van bestemming. Even een belletje, adres doorgeven waar we staan en Jan is onderweg om ons op te halen. Hierna rijden we gezamenlijk naar het punt waar onze auto's achterblijven en wij met een busje naar het vliegveld worden gebracht.

Op het vliegveld is het even zoeken waar we moeten inchecken. Zelf inchecken of toch maar bij een Desk. Daar zelf inchecken niet lukt wordt het dus uiteindelijk de Desk. Wij ontvangen bij het inchecken direct de boarding passen voor de vlucht vanaf Chicago naar Las Vegas. Dit lukt de Abbasjes niet. Het zal wel goed komen. Nu een broodje en een bakje koffie en dan het vliegtuig in. 9 uur vliegen...... zal dit goed gaan? We zullen het beleven. Tot later.

1. Anneke en Harry:
    7 juli 2013
    O.k familie,fijn dat jullie fijne mensen bij jullie hebben.
    Dus de reis is begonnen!
    Hoop dat jullie en de kids wat kunnen slapen( heeeel belangrijk)
    Ik heb EHBO gedraaid vanmiddag waren allemaal mannetjes zoals Ruben. Heel leuk.(voetbal)
    Nou, veel reisplezier en tot horens of lezend.
    Dikke knuffel voor allemaal
    Groetjes van pa ma doeoeoeiiiii
  2. Sandra venema:
    hey allemaal,
    Jullie zitten nu hoog in de lucht, maar nogmaals van ons allen veel plezier en de groeten aan de fam Abbas.

Knuffel en veel liefs uit Havelte.
  3. Jan,Nancy, Amy en Finn:
    7 juli 2013
    Gelukkig gewoon vertrokken. Heel veel plezier en we volgen jullie graag!

Dikke zoen uit Almelooooh
  4. B.P. de Jong:
    8 juli 2013
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.hoe is het met de kinderen vonden zij het ook lang duren de vliegreis.het was hier vandaag prachtig weer en hebben een heel eind gefietst.
    Geniet maar lekker dikke kus van pa en ma