Road Bear, Four Winds en Lake Mead

9 juli 2013 - Lake Mead National Rec. Area, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag de eerste etappe met de camper. Vanochtend om 10 uur uitgecheckt en nog even geprobeerd om in de woestijn wat vissen te bekijken. Echter daar aan gekomen bleek dat we te weinig tijd hadden om deze vissen te bewonderen daar wij half 1 opgehaald zouden worden door een medewerker van Road Bear.

Na de gebruikelijke Mc Donalds te hebben bezocht en de koffers bij het bagage depot te hebben afgehaald zijn we met de "van" vertrokken voor een kwartier durende rit naar de plek waar de "Four Winds"campers zich bevonden. Na wat papiertjes te hebben ingevuld en uitleg te hebben ontvangen omtrent de camper hebben we nog wat foto's en video opnames gemaakt om bij het inleveren van de camper problemen te voorkomen. De kinderen moesten binnen bij Road Bear even wachten maar wat vonden ze de campers prachtig en groot.

Uiteindelijk vertrokken naar de Walmart. Een grote supermarkt waar ze voor wat betreft klantvriendelijkheid nog wat kunnen leren van de C1000 winkels in Noordwolde en Gieten. Uiteindelijk bij de kassa's aangekomen en gezamenlijk 4 winkelwagens vol aan boodschappen in de beide campers gepropt. Heel wat zweetdruppels later .....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl