Roodverbrand aan Lake Powell

12 juli 2013 - Powellmeer, Verenigde Staten

Hoera, we hebben weer een goede Wifi verbinding! Dit betekent dat we weer wat foto's kunnen doormailen. Hierop is te zien de grand Canyon, Monument Valley en als laatste komen er foto's van Lake Powell waar we ons op dit moment bevinden.

Vandaag een dikke 280 kilometer gereden. Wat een verschillende landschappen treffen we onderweg aan. Ik had het er met Jan over. Het valt met geen pen te beschrijven wat we hier allemaal zien.

Bij de campground aangekomen hebben we ons wederom eerst geïnstalleerd en hierna zijn we lekker gaan zwemmen. De kinderen vonden het fantastisch. Lekker zwemmen, met de bal in het water, gewoon lekker. Ruben gooide de hele tijd sms'jes naar Hasker. Dit was zand van de bodem! Het enige nadeel hier was dat de temperatuur zo rond de 40 graden liep waarbij het verkoelende briesje ons, althans mijzelf(Hasker) op een redelijk dwaal spoor zette. Zo rood als een kreeft! De kinderen hadden we gelukkig goed ingesmeerd dus geen probleem.

Deze campground wordt veel gebruikt door de Amerikanen die met hun mobile home's op vakantie gaan. Grote wagens met dito trailers. Ook camperbussen zijn hier plenty.

Het is in het begin van de avond als Charlotte een bekende stem hoort. Wat blijkt: de jongens die ze ontmoet hadden bij Monument Valley zijn ook bij Lake Powell gearriveerd. Grappig. Ze spelen samen totdat het donker is.

'S avonds heerlijk gebarbecued bij een prachtige ondergaande zon.

Vanochtend vertrekken we naar Ruby's Inn. Tot later.

1. Anneke en Harry:
    13 juli 2013
    hele leuke foto,s ja has ,de kinderen wel insmeren ,had jouw vrouwtje gevraagd had ze met liefde gedaan.
    dikke knuffel.
  2. B.P. de Jong:
    13 juli 2013
    De foto s gezien fantastisch .Wij wachten met spanning op een nieuwe serie.
    Hier begint het nu zomer te worden . Dag Ruben en Charlotte.
    Gr. van opa en oma