Vervolg: Foggy and Cold San Fransisco

21 juli 2013 - Petaluma, California, Verenigde Staten

Ook Hasker zijn broer Jan en Roberto hebben inmiddels gebeld en verder volgen er nog App's en sms berichten. De bus rijdt verder naar het trammetje. De kinderen vinden dit erg leuk en hebben hier veel plezier. Ook de machinist/remmer of conducteur? is funny.

Nu op naar Fishermanswarf. Hier vertrekken we morgen met de boot naar Alcatraz. We neuzen hier wat rond en eten fish and chips. Het is hier immens druk. Inez gaat op zoek naar en joggingbroek. Het wil hier maar niet warm worden. Een suikerspin later en na diverse winkels te hebben bezocht rijden we weer en gaan we naar Chinatown. Hier kopen we gelukskoekjes. Je weet maar nooit. Dit winkeltje als je het zo al mag noemen zag er niet zo fris uit maar toch stond er een kleine rij mensen te wachten. Gelukt, en we lopen terug naar de bus. Ruben is in slaap gevallen.

Het laatste stuk is aangebroken, nog wat geslingerd, bijna een tandem onder de bus en terug naar de camping. We zijn allemaal moe. Het was een lange dag en morgen volgt er nog een.

We eten vanavond binnen. Het is nog steeds koud. Morgen wordt het hopelijk beter. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

1. B.P. de Jong:
    22 juli 2013
    Als ik dit allemaal lees word ik al moe.wat een dag.Jammer dat het koud is maar dit zal wel weer beter worden .Vandaag wordt het bij ons 31 graden pff pff dus ramen en deuren dicht houden.Wij wensen jullie morgen een hele fijne dag toe zal ongetwijveld ook weer spannend worden
    gr. pa e ma
  2. Anneke en Harry:
    22 juli 2013
    Wat weer een drukke dag,het is wel weer wennen aan die kou,na 40gr.he.
    Nu is het hier subtropisch.
    Nog heeeeeel veeeel plezier,
    Dikke knuffel
  3. Harald en Jolanda:
    22 juli 2013
    Wat een geweldige reis beleven jullie! We genieten telkens weer van jullie leuke reisverhalen. Hier in Nederland is het inmiddels lekker warm....maar we klagen niet. Nog heel veel plezier deze alweer laatste week. Groeten uit Friesland ☀